Translate

субота, 18. октобар 2014.

Stvarcice

* MAFIN*


              


                    STVARCICE


  
 Ja mnogo volim stvarcice koje mi ulepsavaju trenutak i prostor.

Prva stvarcica je vaza koja u stvari i nije vazna vec bokal za vino kupljen u DIS-u za oko 300 dinara.U tome cvece izgleda  jako lepo a kako ja nisam mogla da nadjem ono sto sam  htela i sto bi mi se uklopilo u prostor bokal je meni savrseno zamenio vazu dok ne budem nasla ono sto trazim.

Druga stvarcica je crna termos solja kupljena u HOME CENTRU za nekih 200 dinara.Na moju veliku zalost ova solja nije ispunila moja ocekivanja.Caj se u njoj vrlo brzo ohladio ,za nekih pola sata, a ako iskrenete malo solju tecnost curi oko poklopca kao da ga nema.Mogu da zamislim sta bi bilo kada bih potrcala sa njom.I ima za mene jako neugodan miris plastike koji se osetio kada sam sipala topao, ne vreo caj.

Treca stvarcica je mali mini termos kupljen u kineskoj robnoj kuci za 350 dinara.Posle ,za mene,neupotrebljive termos solje kupila sam ovaj mali slatki termos.Na njemu pise da moze da stane 0,5 l tecnosti.Volela sam da pronadjem i manji ali nije ga bilo.Tecnost je vrela i posle 24 h.Poklopac odlicno dihtuje i mogu ga nositi u torbi bez razmisljanja da ce procureti i upropastiti mi nesto.Moze se piti i direktno iz njega jer ima cep za otvaranje i zatvaranje.Odlican i za leto kada mi se kupljena voda ugreje posle desetak minuta dok setam.Mislim da je odlicna stvarcica za one koji na poslu nemaju mogucnosti ili vremena da skuvaju svoj omiljeni napitak.Super stvarcica.

Cetvrta stvarcica je solja kupljena u Tempu za nekih 150 dinara.Dosadila mi je moja solja iz koje pijem vec mesec dana a kako nisam uspela da nadjem solju sa mafinima u Ideji jer se rasprodala kupila sam ovu veselu sa srcima.

Peta stvarcica je cinijica sa mafinima(jer nisam uspela da nadjem solju) kupljena u Ideji za 200 dinara.Volim da jedem musli, voce i ostalo iz veselih i lepih cinijica.

Radovala sam se ovim stvarcicama ove nedelje.Pretpostavljam , kada budem za neko vreme citala ovaj moj on-line dnevnik, da cu se smejati samoj sebi i cuditi se sta me je odusevljavalo tada.A ujedno ce mi koristiti da pratim sebe i svoje promene.Sada mislim da male sitnice mogu mnogo da ulepsaju zivot

Нема коментара:

Постави коментар