Translate

среда, 29. октобар 2014.

Planer i drugo

 U poslednjih nekoliko godina sam opsednuta planerima ,svešcicama i










 ostalim sitnicama.
Jos uvek tražim svoj najefikasniji sistem za planiranje obaveza ali i ovaj koji sada koristim je za mene prilicno delotvoran.Dok nisam pocela da planiram svoje vreme bukvalno iz sata u sat nisam ni bila svesna koliko mi dan sadrži *praznog hoda*.A dan brzo prođe,pa dan za danom ,mesec pa godina ,pa godine....

Moj planer je kupljen u Metrou za nekih 350 dinara.Ima dnevni, mesečni,nedeljni i godišnji plan.Ima stranice za finasije,projekte ,ciljeve adrese,beleske i mnogo toga.Ono što mi se kod njega svidja je da ima spiralu i mogu kopirati i dodavati koliko god listova da mi je potrebno.

Ja imam svoj sistem boja i mislim da svako ima svoj sistem.Sistem boja pomaže  da se efikasnije snadjemo.Npr meni je zelena za fitnes i zdravlje,pink za moje lično vreme itd.

Za sistem boja koristim Stabilo hemijske u boji za koje ja mislim da su jedne od najboljih na našem tržištu.Komlet od šest boja sam kupila u Metrou za nekih 180 dinara.A pojedinacno ih kupujem u Laguni za oko 80 d komad.Uz hemijske imam i flomastere ,svetlucave u bojama u kojima imam hemijske.Oni mi sluze da napišem naslovne kategorije.Ne mogu pisati samo flomasterima zbog preslikavanja na drugu stranu.

Za odvajanje kategorija koristim male ,sarene lepljive tračice u svim oblicima i bojama.Kupila sam ih u kineskoj robnoj kući .Mislim da je 10 kom . oko 100 dinara.Ima ih u svim oblicima a ima i sa držačem za selotejp.
Planiranje mi pomaze da koliko toliko držim svoje obaveze i svoj život pod kontrolom i koliko toliko imam uvid u to u kom pravcu ide moj život i da li mi se ciljevi ostvaruju.A sav ovaj šareniš mi čini svo to ozbiljno planiranje  malo zabavnim

Нема коментара:

Постави коментар