Translate

недеља, 19. октобар 2014.

Citala sam ove nedelje...


                
     


  DŽEJMI OLIVER - prvi broj *JAMIE*  magazina koji je izasao na srpskom jeziku. Casopis izlazi u Nemačkoj, Rusiji,Portugaliji,Turskoj,Hrvatskoj,Estoniji,Holadiji,Francuskoj i jos u mnogim zemljama.Volim da kupim prve brojeve necega jer volim da ih cuvam u kolekciji.I naravno volim da vidim sta oni to nude.Onaj čar novog.Dopao mi se časopis.Ima puno lepih interesantnih recepata,specijaliteta drugih odlicnih kuvara i jos mnogo toga.Džejmijev recept za picu je odlican.Ono sto me je malo iznenadilo je kvalitet papira ali za cenu od 250 dinara obilje fotografija i 114 strana mozda tako mora.

GLORIA IN - JE CASOPIS KOJI OBOZAVAM. Za cenu od 99 dinara  daje mnogo toga. U ovom broju mi se narocito dopao clanak  * Emotivna glad* koji je napisala Mirjana Tasovac. Ona kaze da rutina da se jede kako bi se potisnula ili zatrpala neprijatna osecanja, nije urodjena vec se razvija postepeno kao svaka druga zavisnost.   ZADOVOLJITE SAMO GLAD KOJA DOLAZI IZ STOMAKA A NE IZ GLAVE.!!!!


BRIAN TRACY---Motivator od koga sam puno naucila i jos ucim svaki dan.Popravljam se uz njegove savete i ulepsavam i olaksavam sebi zivot. U knjizarama u mom gradu se tesko nalaze njegova izdanja. Slucajno sam videla ovu knjigu ,odusevila se i ponela je na kasu iako je cena od 1386 d . bila prilicno visoka za mene .Ali morala sam da je imam. Na kasi prodavacica kuca ,proverava nesto,opet kuca nekoliko minuta i onda mi kaze: Pretpostavljam da nemate nista protiv da vam ulepsam dan? Ja naravno zbunjena ne odgovaram nista.Ona kaze : Ova knjiga ne kosta 1386 dinara koliko pise na njoj ,greska je ,kosta 600 dinara.Mom iznenadjenju i sreci nije bilo kraja.Stvarno mi je ulepsala dan.Knjiga je izuzetna i vredi svaki dinar i desetostruko vise.Naucila sam i jos ucim puno iz nje.


Нема коментара:

Постави коментар