Translate

недеља, 26. октобар 2014.

Beauty blogeri

 
Volim da čitam i pratim * Beauty* blogere.Tako mogu da saznam mnogo informacija o novim proizvodima i njihova iskustva u vezi nekog proizvoda.Ja ipak uvek imam na umu i to da blogeri dobijaju ili kupuju strahovito puno kozmetickih proizvoda.Svi znamo da je za  ocenu jednog proizvoda potrebno najmanje dva meseca intezivnog korišćenja bez mešanja sa drugim proizvodima.Sve to dovodi u pitanje objektivnost blogera.Zatim mnogi blogeri imaju stav da ne pisu negativno o nekom proizvodu uz objašnjenje *ne želim da širim negativnu energiju na svom blogu* ili ne objavljuju negativna iskustva iz straha da im proizvodjači nece slati besplatne skupe kozmetičke proizvode na testiranje.NARAVNO NISU SVI BLOGERI ISTI!!!

Veliki broj blogera objavljuje recenzije o jako skupim proizvodima.Prosečna plata u Srbiji je oko 300eura .Koliko njih može i želi sebi da priušti kremu za lice od 4000 dinara a da ne pominjem ostale stvari koje su potrebne svakoj ženi za svakodnevnu negu.

Ja se trudim da pronađem jeftinije proizvode i brendove.Pratim sniženja.Svi znamo da cena i brend nisu garancija za kvalitet. Ne kupujem novi proizvod dok ne potrošim stari izuzev u slucaju kada mi neki izazove iritaciju ili odmah vidim da nije za mene.

Ovo su moja iskustva sa nekim proizvodima
Balea vital aufbauende maske...
Volim Baleine proizvode ali ova maska nije nista posebno.Cena je oko 250 dinara. Nikada je vise necu kupiti jer nisam primetila nikakve efekte od njenog korišćenja kao da je nisam ni stavljala.

Care cleansing

Odlicno sredstvo za skidanje šminke.Kupljeno u Maxiju za mislim manje od 150 dinara.Skida maskaru jednako dobro kao neki mnogo,mnogo skuplji proizvodi.Svetski poznati brend ponekad uradi i neki proizvod nižeg ranga .U ovom slucaju izvanredan proizvod za taj novac.

Balea losion  za telo=GOLDEN SHINE= Mnogo mi je zao sto je ovo limitirana serija i iskreno se nadam da će je uvrstiti u redovnu ponudu.Čarobna je.Potrošila sam tri tubice i kupila još dve za rezervu.Koža mi nikada nije bila mekša i glatkija.Izuzetan proizvod za cenu otprilike  200 i nesto dinara

Dahlia uljani skidač laka za nokte sa mirisom breskve .U zatvaracu krema za negu noktiju i zanoktica

U svom zivotu neprijatniji miris acetona nisam osetila.I on traje .Skinete lak ,operete ruke sapunom,operete bluzu ručno,stavite novi lak i on se još oseća na noktima.Pri tome su mi se nokti skroz izlistali.Nikada vise.

Garnier Perfect Blur
Sredstvo koje bi trebalo da popuni proširene pore i ujednači ten pre stavljanja podloge.Za cenu od 800 dinara ništa revolucionarno i ništa posebno .Daje onako mali neki fluid na koži .Ali ne toliko da bih ga kupila ponovo

Нема коментара:

Постави коментар