Translate

понедељак, 19. јануар 2015.

Ciljevi- Brajan Trejsi

 Brajan Trejsi




Vaše vreme i vaš život su dragoceni.Najveće traćenje tog vremena i života predstavljaju godine nastojanja da postignete nešto što biste zapravo mogli da postignete za svega nekoliko meseci.Pridržavajući se praktičnog oprobanog procesa zacrtavanja i ostvarivanja ciljeva iznesenog u ovoj knjizi ,bićete u stanju da postignete neuporedivo više u periodu kraćem nego što ste ikada zamišljali da je moguće.Brzina kojom ćete se kretati napred i naviše zadiviće i vas i svakog oko vas.

Zapišite svoje ciljeve, sačinite planove kako da ih ostvarite i potom svakodnevno delajte u skladu sa svojim planovima.

*BRAJAN TREJSI*

Dugo sam tražila ovu knjigu i konačno ,na moju veliku radost,sam je pronasla u knjižari *Vulkan*.
Cena joj je  1100 dinara ali što se mene lično tiče nema cenu. Mnogi komentari koje sam pročitala kada je ova knjiga u pitanju su ovog tipa:Ova knjiga mi je promenila život !!!

Za mene je ovo najbolja knjiga do sada objavljena iz ove oblasti.

Нема коментара:

Постави коментар