Translate

субота, 17. мај 2014.

Kada bi mi nesto palo na glavu...


Volim da pesacim.Kilometre.I to ne samo u obicnoj setnji.Vozim se samo kada ne mogu da stojim na nogama.Dok hodam cesto mi se desi da se bas duboko zamislim.Svakakve misli (gluposti) mi padaju na pamet.
  Razmisljala sam recimo o tome sta bi bilo kada bih recimo zaspala uvece i ujutru se probudila kao potpuno nova osoba.Kako bih volela da izgledam? Sta bih volela da imam? Sta da jesam? Gde bih volela da se probudim u kakvom domu? Na koji posao bih morala da podjem?Pored kakve osobe bih se probudila? Ili bih se probudila sama?Sta bih jos u toku dana radila? Kakav bi mi bio stil zivota? Koliko bih novca imala?Kakvu garderobu bih imala? Kakav stil? Frizura? Kako bi izgledalo moje telo,moja osecanja? Koje vestine i znanja bih imala.?

I tako ja zamislim osobu kakva bih zelela da budem kada se probudim.Idealna verzija mene.I to bez ikakvog truda.Kao da imam carobni stapic.Zamislite govorim savrseno francuski a nisam ni minut potrosila na ucenje.

I onda se prenem ,da me na ulici ovako zamisljenu ne bi udario auto i shvatim da sve sto covek zeli(u granicama dostiznog) moze da ima.Covek moze da bude kakav zeli.I sto je jos vaznije ovakvim razmisljanjem covek shvati sta ne zeli da bude i sta u svom zivotu treba da promeni.

Mozemo biti,imati sve sto pozelimo ali nazalost ne uz carobni stapic.On ne postoji.Ni najuspesniji ludi na planeti ga nemaju.
Ne mozemo se probuditi  i biti magistar ekonomije.Moramo dugo uciti za to.Ali mozemo uciti i biti.
Ne mozemo se samo probuditi i imati savrseno telo.Moramo se pravilno hraniti i vezbati.Ali bitno je da ga mozemo imati ako zelimo.

Ne mozemo samo zaspati , probuditi se i biti osoba kakva zelimo.Moramo se potruditi.

Ono sto je najvaznije mozemo postati osoba kakva zelimo da budemo.I trebamo.Svako od nas moze ,treba i zasluzuje da bude najbolja verzija sebe i osoba kakva zeli.Od nas zavisi kakva cemo osoba postati.Mi sami kreiramo svoju buducnost.


Нема коментара:

Постави коментар