Translate

уторак, 16. јун 2015.

Popularna psihologija

                  Popularna psihologija

Već nekoliko godina čitam sve što mogu da pronadjem o tome kako unaprediti sebe.Mislila sam da mogu da naučim sve što želim.Svi popularni motivatori nam garantuju uspeh  ako se pridržavamo onoga što oni kažu..Svi manje više kažu isto.Tvrde da je jedan život koji imamo,da nam je vreme na ovoj planeti ograničeno,da možmo imati,biti i raditi sve što poželimo brže nego što smo i mislili da je moguće.Možemo postati milioneri,osvojiti koga pozelimo itd.. Podelili su nam život na segmente i uče nas kako da u svim segmentima života ostvarimo maksimum.Pričaju nam o tome kako da postavimo cilj,odredimo akcione korake ,pratimo rezultate,odredimo rokove.Sugerišu da nikada nemamo opravdanja za odustajanje.Uče nas da odredimo suštinsku želju jer bez nje nećemo ostvariti cilj.Proračunali su da nam za usvajanje navika treba 49 dana,za savladavanje veštine 1000 sati ,za savladavanje velikog cilja izdeljene partije od 100 dana.Daju čak i formule za uspeh: SMART; Suštinska želja +osvajačka sila ; Posao pretvoriti u flert a flert pretvoriti u posao ; i jos mnogo, mnogo toga.
Da li sam nešto naučila ? Jesam . Da li sam ostvarila neki zacrtani cilj? Nisam. Samo sam zbunjenija ,sludjenija,dezorjentisanija,bezvoljnija i nesigurnija.Čini mi se da tek sada ništa ne znam.
Ne odustajem tako lako.Možda nisam još naišla na pravu knjigu ili je jednostavno potrebno da isčitam hiljade strana da bih upoznala sebe i bila u mogućnosti da odredim šta je za mene najbolje,odnosno koja je moja lična formula uspeha.Jer uspeh je individualna stvar.Mislim da je uspeh onda kada kazeš sebi: E ,svaka ti čast!
Od prvih tridesetak knjiga koje sam pročitala  iz oblasti popularne psihologije ova je na mene ostavila najpozitivniji utisak .DA BISTE POSTIGLI ONO ŠTO ŽELITE MORATE DA SAZNATE ŠTA JE TO - kaže autor.Ključna reč je SAZNATE.

Нема коментара:

Постави коментар