Translate

субота, 2. мај 2015.

Provod

Slučajno sam naletela na stare brojeve časopisa Marie Claire iz 2001 i 2002 godine. Pažnju mi je privukao tekst o provodu tri ženske osobe.Jedna od njih   Tracey( 31 ) kaže sledeće:
 Čim sam diplomirala pročitala sam knjigu Boobs,Boys and High Heels .Od tog trenutka odlučila sam da budem kod kuće što je manje moguće.Ništa me ne može sprečiti da posetim žurke,barove,izložbe
koncerte.U provodu sam šest dana u nedelji.Ne izlazim ponedeljkom kada se odmaram i organizujem moja tri društvena kalendara.Radnim danima izlazim u provod direktno sa posla.Posao završavam oko 19 h.Ručam salatu za radnim stolom i to mi je često jedini pristojan obrok u toku dana.
Obično pakujem dva dogadja za veče i nastojim da stignem kući oko 1 posle ponoći.Ali dva puta nedeljno skraćujem drugi izlazak i odlazim u teretanu oko 10:30. Tih večeri kada idem u teretanu ne pijem ali drugim večerima popijem dva viskija po dogadjaju. Presečem svako piće sa čašom vode i popijem dva *brufena*  pre pića a dva pre spavanja da sprečim mamurluk.Zato što sam u potrazi za
G.Pravim imam sastanak dva puta nedeljno Jednom sam čak imala tri sastanka za jedno veče.
Zato što imam previše sastanaka desi se i da pogrešim i ugovorim sastanak sa najboljim drugom bivšeg momka.
Za divno čudo moj socijalni život ne remeti ništa u mojoj karijeri. Sa samo šest sati spavanja ja sam za mojim stolom u 9:30 i udubljujem se u složene računovostvene kalkulacije. Ujutru pre nego što podjem na posao na oči stavim ledene tupfere da smirim nadutost očiju.Da bih zaštitila svoj profesionalni ugled ja ne govorim svom šefu koliko izlazim.Krijem svoju večernju sexi garderobu ispod kardigana.Sve je u balansiranju.Ja imam prečice.Na primer imam 30 pari donjeg veša tako da veš mogu prati jednom mesečno.Nekada pozelim da ostanem kući uz knjigu i odmorim se ali ja MORAM da izadjem.Za mene otkriće da propuštam divnu žurku i šansu da upoznam perfektnog momka je tragično.

Na kraju teksta stručnjak za životno planiranje daje savete Tracey kako da izbalansira svoj život.Savetuje joj da ne meša tablete i alkohol i da ne vežba uveče jer će veće koristi imati ako vežba ujutru.Savetuje joj da limitira sebe na jedno piće dnevno.I da je za sprečavanje mamurluka  bolje da popije dve čaše vode pre spavanja nego  *brufen*.

Svašta čovek može da pročita u starim novinama .Zar ne?
 

Нема коментара:

Постави коментар